.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدیدنماینده مردم نوشهرو چالوس در مجلس:
آیا شایسته است مردم 72 ساعت آب و برق نداشته باشند؟
طی دو سه روز اخیر با مقامات و مسوولین چه به صورت مکاتبه و چه مذاکره، مطالبی بیان شد اما تاکنون اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است و تنها به خدا رونوشت نزده ایم.

نماینده مردم نوشهرو چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 145 روستا در غرب استان مازندران به علت بارش برف از داشتن نعمت آب و برق محروم شده اند و محورهای ارتباطی 10 روستا نسبتا قطع است.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از ایرنا «قاسم احمدی لاشکی» طی تذکری در پایان جلسه علنی قبل از ظهر امروز - دوشنبه - مجلس با استناد به بند 9 اصل سوم قانون اساسی خواستار توجه جدی به رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین درغرب استان مازندران شد.

وی افزود: 72 ساعت است که مردم در غرب استان مازندارن دچار مشکلات عظیمی شدند و برق که می تواند نعمت باشد به خاطر مشکلات مایه خفت و ذلت برای مردم شده است.

وی ادامه داد: آب و برق 145 روستا در این منطقه قطع شده و راههای ارتباطی 10 شهرنیز نسبتا قطع است و باغداران هم به طور کامل خسارت دیدند.

احمدی لاشکی خاطر نشان کرد: طی دو سه روز اخیر با مقامات و مسوولین چه به صورت مکاتبه و چه مذاکره، مطالبی بیان شد اما تاکنون اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته است و تنها به خدا رونوشت نزده ایم.

وی در عین حال از مدیریت شرکت گاز تشکر کرد که تاکنون مشکلی در تامین گاز این مناطق رخ نداده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو با اشاره به تصویب اخذ عوارض 30 ریالی از مشترکین و چهار برابر شدن هزینه نصب انشعابات گفت: آیا شایسته است مردم 72 ساعت آب و برق نداشته باشند.

احمدی همچنین به وزیر صنعت معدن وتجارت به علت رشد بی رویه قیمت ها تذکر داد و به وزیر جهاد کشاورزی هم گفت که زمان حمایت از کشاورزان الان است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1392
وزیر نیرو داره چکار میکنه کمبود برق داریم مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا رسیدگی نمیکنین استاندار داره چکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 13 بهمن 1392
وزیر نیرو باید از مصیبتی که مدیران آب و برق بر سر مردم چالوس آوردند استعفا دهد و الا به هیچ عنوان مردم ایشان ومدیران آب و برقش را حلال نمیکنند.
نا شناس 13 بهمن 1392
با سلام مسئولین م درحال پر کردن جیب شان هستن یک خورده صبر داشته باشید وقتی پر شده به فکر شما می افتند برف کجا بود اینها تازه روی کار آمدند یک خورده تو جیبی بگیرن بعدا بدنبال قطعی اب وبرق می افتند
عبد 14 بهمن 1392
الان حدود 72 ساعت بیچاره شدیم فقط و فقط به فکر زلزله زده هاین بابا مسولین کجایین سقف همسایه مان تو نارنجبن رامسر فرو ریخت پییر زن تنها فوت کرد میفهمین آقای استاندار جان مردم داره از دست میره بچه شیر خوار داره کمبود شیر خشک میگشه بابا تو را خدا الان باید به داد مردم برسین شهردار رامسر که تو اتاقش داره گرم میشه بی آن که کوچه روبرویش یهنی کوچه لپاسر که با 27 تن شهدا که برای این مملکت داده داره ویران میشه خود من و دوستام اگه امروز به داد ماشین امداد که زن حامله ای را به بیمارستان میرسوند به دادش اگه نمیرسیدیم میدونید چه میشود به داد مردم برسید
نا شناس 14 بهمن 1392
مدير عامل شركت مازندران تشريف آوردند مازندران و هر هتلي كه برايشان انتخاب مي شد را رد مي كردند حتي هتل نفت. انگار كه تفريح تشريف آوردند. صبح هم كه خواستند به بازديد بروند از ساعت 5 تا 7 دنبال صبحانه و مسائل ديگر بودند انگار كه آمده بودند كه بروند لب ساحل و شنا كنند.
نا شناس 14 بهمن 1392
مدير عامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور (اصلاح مي گردد)
نا شناس 14 بهمن 1392
همش به فکر شرق استان هستند، غرب استان براشون اهمیتی نداره
نا شناس 14 بهمن 1392
کم لطفی است استاندار و معاونین و مدیران کل در منطقه حضور داشته و در تلاشند فاجعه زیاد است و گسترده لذا زمان بر است. بله اقای نماینده تو بودی چه می توانستی بکنی که استاندار انجام نداده است.
محمد 14 بهمن 1392
دوست عزیز استاندار چیکار کنه دیگه
از هم.ن لحظه اوا که تو محل حضور داشت منصف باش
نا شناس 14 بهمن 1392
جناب نماینده اگه برق مایه خفت و ذلت برای مردم شده برای فامیلای شما که سر کار رفتن مایه نعمت بوده!!!
نا شناس 14 بهمن 1392
متاسفانه بعضی از غرب استانی ها اونقدر شرق استان شرق استان میکنند که آدم حالش به هم میخوره!!!
نا شناس 14 بهمن 1392
یاد سیل سال قبل بهشهر افتادم که مسئولین و بقیه مردم انگار نه انگار. اونوقت یکی میاد میگه همش به فکر شرق استان هستید!! خجالتم خوب چیزیه.
مازندرانی 15 بهمن 1392
اینم احمدی نژاد مقصره نمیدونیم!!!!! بدبختی مردم مازندران اینه که مردم فدای مسئولین شدند نه مسئولین فدای مردم !!!! هیچ کس حرف شنوی نداره همه تا بحران میشه شونه خالی میکنن..... آقای رمدانی درج کن لطفا ت
مصطفي اسماعيل زاده 15 بهمن 1392
باسلام عرض ادب احترام به برادارن وخواهران غرب استان مازندران
گردان بيت المقدس بسيج وشوراهاي اسلامي شهرستان سيمرغ جهت كمك رساني به مردم شريف وولايت مدار غرب استان مازندارن اعلام آمادگي دارد امكانات ازقبيل تهيه وسايل گرمايي ونا ن وآب همرا با نيروي انساني حتي تراكتور بيل جلو ولودر با مشاركت مردمي وارد ميدان خواهيم شد- اسماعيل زاده خادم مردم شهرستان سيمرغ
نا شناس 15 بهمن 1392

آقای استاندار معلومه داری چه کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد زاده 15 بهمن 1392
سلام.خواستم از ستاد مدیریت بحران شهرستان نوشهر خصوصا فرماندار پرتلاش و خستگی ناپذیر نوشهر تشکر کنم.
نا شناس 15 بهمن 1392
درود بر استاندار دولت تدبیر و امید مهندس فلاح بابلی
نا شناس 14 بهمن 1392
تو اتاق گرم نشسته دستور میده جرات داره بیاد پای کار خسته شدیم اینقدر به ما دستور دادند چی شد چی شد
نا شناس 15 بهمن 1392
یچاره مردم زیر برف که نه اب و نه برق و اگر مریض شوند نه بیمارستان دارند یعنی شرایط بسیار بدتر از شرایط جنگی ولی امداد بسیار ضعیف است مثل همه کارییی که در مازندران انجام می شود ولی کسی از نگرانیهای مردم سوئ استفاده سیاسی نکند
تقوی 15 بهمن 1392
برادرهای عزیز همه مازندرانی ها آماده اند به همشهریهای فهیم وغیور چالوس ونوشهر وتنکابن با جان ودل کمک کنند اگر مسئولین ندا دهند همه آماده اند این یک حادثه غیرمترقبه است استاندار و مسئولان درمنطقه حضور دارند همه باید دست به دست هم دهیم تا آلام همشهریان گرامی کاسته شود همه نگران هستیم امیدواریم هرچه سریعتر مسئولان مازنی لیاقت وشایستگی خود را در حل بحران نشان دهند اگر توان ندارند مردم حاضرند اصلا"غرب وشرق ندارد ما مسلمانیم به این مسائل سیاسی که برخی بدنبال تشتت هستند کاری نداریم ما به اقلیم خود وفاداریم به مردم آن افتخار می کنیم همه باید همت کنند تا مردم از رنج و مشقت که خیلی طاقت فرساست نجات یابند . امید خدا.
نا شناس 15 بهمن 1392
فقط برام سواله اينا كه 72 ساعت آب و برق ندارن چجوري اينجا كامنت ميذارن
به ما هم ياد بدين خط اينترنت و كامپيوترمون 72 ساعت بدون برق كار كنه
عباد 15 بهمن 1392
آقای نماینده چطور انتظار داری فرمانداران دوره قبل و مدیران دوره قبل که همه می دانیم باید عوض شوند و بخاطر سنگ اندازی های شما فقط یکم به تاخیر افتاد این باعث شد مدیران ناکار آمد هستن و انگیزه کار کردن ندارن ./ یکی از کارمندان رده بالا یک اداره سیاسی وقتی در خصوص سبد کالا وقتی مرحله اول بهش تعلق نگرفت دولت را به توپ بست پس انتظاری نباید از انها داشت چون میخواهن دولت را نا کارامد جلوه دهند . جالب اینه که هنوز یک سری از مزایایی که دریافت می کنند به مرحمت دولت تدبیر و امید هست اما باز جنگ روانی راه می اندازن درادارات ./
آقای یونسی این ازمایش الهی برای شما بود لطفا مدیران را عوض کنید به وا.. خیانت می کنید به مردم پس لطفا سریعتر تغیرات را انجام دهید.
نا شناس 15 بهمن 1392
تازمانی که افرادی مثل ...تو کارباشن بعععععععععععععله!! 72ساعت که چیزی نسیت 720ویا7200 بروبالاترهم امکان پذیره ،کارنشدنداره!!!
سینا 15 بهمن 1392
با سلام ، مدیرانی که در راس امور هستند بایستی دارای تدبیر و دید وسیع برای پیش بینی حوادث داشته باشند نه اینکه صرفا سیاسی کار باشند.اقایان با روابط سیاسی امدند و الان رنگ عوض می کنند برای بقای خویش
نا شناس 15 بهمن 1392
آقا نفسش از جای گرم در میاد. فقط بلده شعار بده و داد بزنه وگرنه تا الان چیکار کرده؟ شما اگه یکم اینکاره بودی به جای اینکه همه چی رو تقصیر اداره برق بندازی یادی هم از هواشناسی میکردی که نتونست پیش بینی درستی داشته باشه. یا شهرداری که خودشون هم نمی دونستن باید چیکار کنن. یا راهداری که نتونست حتی جاده های اصلی رو به موقع باز کنه. من خودم دیدم که بچه های اداره برق از شنبه دست به کار بودن تا مشکلات رو برطرف کنن ولی وقتی جاده بستست واقعا چیکار میشه کرد؟
بیطرف 14 بهمن 1392
پیگیری مشکلات را باید از ترکها یاد بگیرید آقایان مسوولین استاندار و نمایندگان یک زلزله اومد از ریس جمهور آقای احمدی نژاد بگیر تا تک تک وزرایش به آن شهرهای زلزله زده رفتن و ظرف 4 ماه تمام ساختمانها را تحویل دادند با اون حجم عظیم تخریب. حالا مسولین استان ما در این دولت حتی یک وزیر را نتوانستند جهت بازدید از حجم فاجعه به اینجا بکشانند تا لاقل برق و آب مردم را وصل کنن چه برسد به بازسازی ، مدیری که نتونه از روی متن نوشته شده بخونه غلط میخونه چطور میخواد از حق استان ما دفاع بکنه خدا رحم به استان بکنه.
نا شناس 14 بهمن 1392
در تایید کسی که گفته بدون برق چه جوری به اینترنت وصلید، راستش دیروز (دوشنبه)منم برام همین سوال پیش اومده بود! اما برق بعضی مناطق بعد از دو روز قطعی کامل، هی وصل و دوباره قطع میشده و یا شایدم کامنتا خارج از منطقه داده میشه، از اهالی همون شهرها که جای دیگه ای هستن، مثل من که چالوسی ام و الان خودم اونجا نیستم فقط دلم اونجاست
اما از خانواده ام شنیدم که خدارو شکر فعلا همه چیز خوبه...
علي اصغر پوريزداني 14 بهمن 1392
از زحمات همه نكسانيكه در چند روز اخير براي رفع كمبودهاي مردم شهرهاي غرب مازندران تلاش داشته اند تقدير و تشكر دارم .به ويژه نيروهاي عملياتي و امدادي كه تا پاسي از شب مشغول انجام وظيفه بوده اند. لكن بايد واقع بينانه به مسئله بنگريم . واقعيت مطلب اين است كه مديران ما آموزش هاي لازم در زمان بحران را نديده اند و اصولا"در هنگام بروز بحران بسيار ضعيف هستند. استان مازندران و منطقه ما به دليل عدم برخورداري از زير ساختهاي لازم ؛ در مقابل بلاياي طبيعي شكننده است. كمبود امكانات و تجهيزات استراتژيك قابل انكار نيست لكن بنظر ميرسد مديران در هنگام وضعيت فرس ماژور از تدبير و مديريت لازم برخوردار نيستند .برادران بزرگوار و مسئولين ارشد شهرستان نوشهر ؛ مشكل ما در شهر نوشهر در كنار همه كمبودها و نارسايي ها ؛ از داشتن نيروي متخصص به اصطلاح كار بلد محروم است. چرا براي اينكه مديريت شهري بدست افرادمتخصص و با تجربه واگذار نشده است. بارها اتفاق افتاده است در هنگام بحران بدليل تجربه ؛ راهكار يك ريش سفيد بومي بسيار موثر تر از مديران ما بوده است. علي ايحال همانطوريكه در مقدمه به عرض رساندم بدليل و ضعيت اقليمي استان مازندران ؛ هر از گاهي بخشي از ساكنين اين استان زيبا براي ديگران ؛ دستخوش اينگونه مسائل ميشود. بنابراين براي تدبير بهتر و آمادگي لازم در حوادث آتي ؛ ستاد مديران بحران شهرستان درست سازماندهي شوند . و...
نا شناس 14 بهمن 1392
لطفا به غرب مازندران رامسر - تنکابن - چالوس - نوشهر - نور و اطراف توجهی هم بشه بخدا اونا جزو استان مازتدران هستن
محمد 14 بهمن 1392
بعضي ها واقعا نامردن تو اين بحران و مشكلات دعواي شرق استان و غرب استان راه انداختند و بجاي كمك و هم دلي به همشري هاي خودشون دنبال نيش زبون هستن
نا شناس 15 بهمن 1392
آیاشایسته است نمایندگان مردم به جای رفع مشکلات مردم به دنبال عزل ونصب نیروهایی که برای پیروزی آن ها درانتخابات زحمت کشیدندباشند؟علاج واقعه روقبل ازوقوع بایدکردآقای محترم
نا شناس 15 بهمن 1392
شمال نیوز هم ظاهرا سیبیلش از سوی استانداری چرب شده. کامنتهای نقد استاندار رو درج نمیکنه...
باشه میریم سایتهای مستقل شاید صدای مردم رو به گوش استاندار و وزراء رسوندند.
غرب استانى 15 بهمن 1392
در جواب اونى که گفته چه جورى کامنت ميذارن: عزيزم شما تا حالا درباره باترى موبايل و لپتاپ و سيمکارت چيزى شنيدى؟ ضمنا 72
ساعت که برق ما مداوم قطع نبوده بلکه يه سه چهار ساعتى هم بينش وصل شد
ساروی 15 بهمن 1392
ماشا ا.. مصاحبه رو خوب بلدین انجام بدین. از خیلی وقت پیش باید به فکر این چیزا بود. شهرداری و فرمانداری و ستادهای محترم بحران و ...بابا همه دارن تلاش می کنن ولی امکانات کمه. کم. بیشتر از این نمیشه.تو تمام ایران همینطوره. مگه سیل نکا نبود که خونواده ها رو آب با خودش می برد؟ همیشه بعد از بحران خوب صحبت می کنن آقایان.
تورج 15 بهمن 1392
نتکابن سه روز بعد از شوع بارش برف هنوز وضعیت عادی نداشته ،و کوچه ها و خیابانهای آن مسدود است و ماشین ]ای امداد رسان یه پرچم وصل کردن و تو شهر رژه میرن "استاندار متشکریم"
نا شناس 15 بهمن 1392
حقتان است مگر شما این بی عرضه ها را سرکارنیاوردید؟؟؟؟
امیر 15 بهمن 1392
درود وقت بخیر
در حالیکه مردم منطقه غرب مازندران از کمترین امکانات حیاط مثل اب و برق و راه و تغذیه و... بی بهره اند چطور میشود که مسوولین از رفع مشکل مردم دررسانه های عمومی خبر میدهند ؟
نا شناس 15 بهمن 1392
استاندار باید زمستون کل استان رو مسقف میکرد که نکرد؟
نا شناس 16 بهمن 1392
از زحمات دکتر احمدی و پیگیری هایتان باید تشکر کرد اگر به خدا ایمان و اعتقاد داریم.
نا شناس 16 بهمن 1392
باسلام توروخدایه پیشنهاددارم .این کامنتهایی که همنوعان مامیذارن (انتقادات وپیشنهادات)رابصورت مدون درآورده وبه چندنفرصاحب نظربیطرف وحتی خارج استانی نشون بدین تاببینیم اونها نظرشون دراینگونه مواردچیه؟چون مازندران 72فرقه ببخشید720 نه نه 7200فرقه همین بوده وهست کاریش نمیشه کرد.تایه مسولی میادرو کار هزارویک وصله بهش میچسبونن.فلانی آملیه بابلیه شرقیه غربیه کله کوره کچله وازاین قبیل داستانها.قبلاکه سایتها نبودن این جوربهم پریدنها کمتربود،خداهمه راعاقل کنه ومشکلات رابرطرف که روزی بشودانشاء الله بقول بزرگان انسانها بجای دیوار، بین همدیگه پل بسازن.
نوشهري 16 بهمن 1392
آقاي احمدي خدا هم از دست شما عاصي شده چه برسه به اين مردم! شما هم در راستاي اهداف شخصي خودتون گام بر مي داريد! فقط واسه اينكه راي بياريد براي دور بعد ميخواهيد با اين حرفا مردم رو گول بزنيد! دست مريزاد آقا! خودتونو گير بياريد!
نا شناس 16 بهمن 1392
این ضعف شماست آقای احمدی لاشکی .با این برف که از قبل اطلاع رسانی شده بود چرا مدیریت انجام نشد همیشه باید بلا سرمون بیاد بعد بفکر چاره بشیم واقعا برات متاسفم
نا شناس 17 بهمن 1392
چرا نیست آقای احمدی وقتی آقایان افراد غیر متخصص را درامور مربوط به بحران میگمارند وکارکنان غیر متخصص را به این واحدها مسپارند ووقتی شما برای این امور بودجه نمی گذاریدد همین می شود تازه س÷اس خدارو که هوا رو مساعد کرد وگرنه معلوم نبود چی میشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.